søndag 3. mars 2013

Julekort! Litt vel på etterskudd!

Hei!
 
Da har det vært nok en blogg tørke på meg. Det betyr ikke at jeg ikke har fått laget noen kort, men ikke orket å delta på noen konkurranser med kortene mine.
 
Her kommer derfor julekortene for 2012. Noen av disse lagde jeg på Kråketreffet i høst. Et lite bilderas med julekort.
 
De fleste kortene er laget med de nydeling arkene til Pion Design. Jeg har forelsket meg helt i denne skjøre, vintage og shabby chic stilen som Pion fører på alle utgivelsene sine, uansett sesong :)
 
Jeg er også veldig glad i de morsomme stemplene til Lily of the Valley, og finner alltid noen stempler derifra som passer til ulike anledninger.
 









 
Det var et lite innlegg for å komme i blogg formen igjen. Jeg skal virkelig prøve å legge inn noe regelmessig her, men ikke alltid så lett når hverdagen innhenter deg og dagene forsvinner.
Men nå er våren på tur og det betyr at man er mer lett til sins og får mer energi.
I dag har vært en slik solrik vårlig dag, og nå gleder jeg meg til påsken som ikke er lenge til :)
 
Neste innlegg blir med et bursdagskort jeg har laget til min kjære
svigermor som fyller 50 år neste helg!
 
Mars måned er fylt med bursdager i familien til min samboer, med noen små tillegg fra min egen familie. Rekker nok ikke lage kort til alle, men skal prøve å få laget til de som ikke fikk i fjor.
 
Det var alt fra meg for denne gang!

Ha en riktig god uke som kommer med mye sol og glede!
 
-Siv Anja
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar